Jeśli czytasz bloga to proszę, komentuj. :)

piątek, 2 listopada 2012

Marionetki.



















 Carmen Mitchell, 18 lat.
"Przytul mnie, bo jestem smutna. Zaraz, przecież ja cię nie znam! Trudno, i tak mnie przytul"


Alexandra Dior, 18 lat.
"Cóż, młoda, zawaliłaś sprawę. No na co czekasz?! Jak ci zależy to leć i wszystko odkręć!"



















Harry Styles, 18 lat.
"Nie mdlejesz na mój widok?! Ale.. ale.. jak to..?"





















 

Liam Payne, 19 lat.
"Ale z was idioci. Mieliście posprzątać dom, a nie syfić jeszcze... A! Tylko nie łyżka!"

 










 

Zayn Malik, 19 lat.
"To. Nie. Jest. Śmieszne. Kto zabrał mój lakier?! Ja tak nie wyjdę-ę..."

 

 









 Louis Tomlinson, 20 lat.
"Rzeczy bez których nie przeżyję? Marchewki, szelki... no dobra, ty też."














Niall Horan, 19 lat.
"Hmm... Znam takie romantyczne miejsce. Byłaś kiedyś w Nandos?"

2 komentarze:

  1. To... to.. to JEST CUDNE. Opisałaś tak pięknie bohaterów, że na pewno będę czytać ;) No i wszystko się zgadzaXD
    Harry- nie mdlejesz na mój widok?
    Liam- łyżki XD
    Zayn- włosy
    Louis- marchwewki
    Niall- jedzenie
    Bardzo mi się podoba sposób przedstawienia bohaterów, na pewno będę czytać ;p
    http://and-little-things-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. HAHAHA "Hmm... Znam takie romantyczne miejsce. Byłaś kiedyś w Nandos?"
    Rozwaliło mnie to xD
    Idę czytać prolog ;3

    ~Jula

    OdpowiedzUsuń